Yksittäisinä paneleina tai kokonaisina järjestelminä sisältäen panelit, akuston, ohjausyksikön, telineen sekä asennustarvikkeet.
Modernit autot runsailla elektronisilla toiminnoilla ja varusteilla vaativat akulta paljon. Jopa niin, että akkuja valmistetaan tietoisesti eri lämpövyöhykkeille.
Trooppiselle ja sub-trooppiselle vyöhykkeelle soveltuvat eri akut kuin lauhkealle vyöhykkeelle jossa vuodenaikoja on neljä;
kevät, kesä, syksy ja talvi tai äärioloihin kylmälle vyöhykkeelle.
Lyijyakun käyttöikä puolittuu +40°C lämpötilassa verrattuna +20°C, vaikkei akkua juuri tarvitse kuormittaa kovilla kylmäkäynnistyksillä. Arktiset olot taas kuluttavat akkua kovemmalla kuormituksella ja vaikeuttavat varautumista pitäen akun usein alivarauksessa joka lyhentää käyttöikää. Ilmastovyöhykkeet vaativat siis akulta eri ominaisuuksia ja valmistajat huomioivat tämän. Suomen talvi vaatii voimakkaan käynnistystehon, hyvän varautumiskyvyn ja suuren kapasiteetin toimiakseen pakkaskausilla.
"Akku kuin akku" ei siis ole ohjenuora valitessamme valmistajia.
Hankimme akut parhailta, johtavilta valmistajilta ehdottomasti Suomen vaativiin olosuhteisiin autokannan mukaan.